Beste Winfried

Je hebt me goed op weg geholpen. Ik heb de bestandsverwijzing ingevoegd bij de namentabel (Invoegen, Namen, Beheren) en het werkt. De relatieve verwijzing wordt door LO echter absoluut gemaakt. Het systeempje wordt nu zo traag als modder, maar het werkt in ieder geval en veel beter dan de handmatige werkwijze van daarvoor.

Dank
Ivo