Bedankt,

Ik gebruik inderdaad win7, maar ik probeerde het met ctrl en dat blijkt niet nodig. Even goed opletten en proberen helpt dus ook. Mijn 2e vraag gaat over een muisinstelling: automatisch naar de OK knop. Dat werkt meestal wel (ook op mijn werk met Word), maar niet met opslaan in Libre Office. Ik vroeg me af of daar iets aan te doen was.

Maar toch al bedankt,
Groet,
Jaap Koopman