*Beste Paul. * Goedkope pakketten kosten ook geld,wat ik graag bespaar t.o.van mijn uitkering en ik heb geen pakket nodig,want ik zou mijn site bij de HCC of Ziggo kunnen plaatsen,aangezien ik lid ben van de HCC en Ziggo is mijn huidige Provider,dus ik heb al 2 opties voor plaatsing.

De site die ik wil proberen te maken met LibreOffice zou ik dus naar 1 van die 2 kunnen uploaden als ik ermee klaar ben,maar op dit onderwerp kom ik morgenmiddag terug,want mijn vrouw heeft het eten bijna klaar,dus ik dien de PC gauw te sluiten,waarna ik mijn nachtrust neem en morgenochtend bij de huisarts ben.

Mijn Gezondheid laat helaas te wensen over bij het ouder worden wat gepaard gaat met diverse ongemakken als Schildklier en Hartpatiënt met verminderd Gehoorvermogen, dus ik vraag mijn huisarts om informatie over wat ik ervaar en wacht op zijn reactie. Gezien mijn leeftijd van bijna 73 jaar,sluit ik onderzoek in het ziekenhuis niet uit.

Ondanks alles *hoop* ik toch met LibreOffice door te kunnen gaan om mijn geplande site te kunnen bouwen en daarna te publiceren. Hierop kom ik dus terug zodra ik kan.
   Vriendelijke Groeten van /*Anton Doove.*/