Beste,

In het midden van de pagina staat tussen de tekst een groene knop met witte letters: 'Get it!'. Dat is de knop die je nodig hebt :-).

Daarna heb je 2 mogelijkheden: ofwel is het inderdaad installeerbaar zoals Pieter heeft uitgelegd. Na het downloaden van die extensie op die pagina dubbelklik je erop en ga je zo door de installatie.

Een 2de mogelijkheid is dat je LibreOffice WEL moet opstarten (bijvoorbeeld Writer). Daarna ga je in de menubalk naar 'Extra' -> 'Extensiebeheer'. In dat scherm klik je op 'toevoegen...' en zoek je op je computer naar dat gedownloade bestand. Zo installeert LibreOffice het voor jou, en zou na een eventuele herstart van Writer alles moeten werken. Na het installeren zal je onder het menu 'Invoegen' -> 'Paginanummering...' zien staan. Daar klik je op. De rest wijst zichzelf uit.

Groet,
Joren