De problemen treden bij enkel op van update naar een volledige nieuwe release versie 3.5.0 of naar 3.6.0
Bij de tussen liggende updates gaat het wel goed.

Het vervangen van gebruikersprofiel moeten de ingesteld macro's ook opnieuw ingesteld worden en is dus geen oplossing, tevens ben je de persoonlijke instellingen kwijt.

Bij mij windows 7 professional gebeurd het elke keer bij de handmatig aangemaakte macro's die niet meer werken na de update. Op dit moment staat er mijn startmenu bij "Alle programma's" wel de map Libreoffice 3.6, maar zonder inhoud en is na update 3.6.1 ook nog niet aanwezig.

Als bovenstaande getackeld zou kunnen worden en wat hier nog verder voor nodig is, dan verneem ik het gaarne.

Groet Frank