Hi Henk en Rob

Ik heb het deels nagelezen hoofdstuk 1 terug gezet in Onderhanden.
Misschien is het handiger dat Rob het dan naleest, omdat ik eigenlijk
alleen kijk naar taal en stijlfouten.
Ik heb wel alvast de opmerkingen over de UI uitgevoerd.

Zoals Rob heeft voorgesteld mail ik deze aan de lijst i.p.v. persoonlijk
aan jullie.

Groet, Kees

Virusvrij.
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>