Hoi Kees (en anderen),

Ik ben het in principe met je eens. De hoofdstukken zijn nagelezen en gepubliceerd, maar door de
samenvoeging blijven voor de beginnende gebruiker onduidelijk dat het ene hoofdstuk het heeft over
het venster Stijlen en opmaak (dat in de laatste LO 6.1 versie niet meer voorkomt) en in het andere
hoofdstuk het heeft over het venster Opmaakprofielen. Zo zijn er nog wel meer (meer of minder
belangrijke) zaken te noemen.

Overigens heb ik het idee dat bij de samenvoeging van het hoofddocument voor hoofdstuk 6 (Impress)
een oud hoofdstuk is gebruikt. De AutoTeksten Opmerking, Tip en Waarschuwing hebben hier nog een
afbeelding voorafgaand en de getoonde pictogrammen en werkbalken zijn niet juist.

Maar ik sluit mij bij de meerderheid aan, mede omdat het nogmaals (kritisch) nalezen een heidense
klus is.

Ik wacht wel even af.

Groetjes, Henk.