Zou er niet een manier zijn om die "Doneren aan LibreOffice" buttons te laten verwijzen naar die site maar
dan alvast met "Euro" voor-geselecteerd als valuta? Ik denk niet dat er in onze omgeving heel weinig mensen
zijn die echt het liefst met dollars willen doneren aan LibreOffice.

En als je een keer op euro staat, dan is er automatisch die "ideal" knop. Het zou prachtig zijn als de url voor
"doneren met euro's" anders was als de url voor "doneren met dollars". Want dan zou je dus (in het programma,
maar natuurlijk vanuit elke andere plaats) naar het euro-gebeuren kunnen linken.

Ik heb het net geprobeerd maar ik zie niks veranderen als ik van dollar naar euro ga. Maar wie weet
kan het wel!