Beste Cor,

Dat heb ik nu gedaan:
Bug 117415 - LibreOffice Galaxy theme shows wrong icon for underline in Dutch language.

Ik heb er zo precies mogelijk het probleem beschreven alleen zag ik nergens een optie om die voorbeelden te uploaden. Het lijkt mij echter voldoende duidelijk. Als er toch nog meer vragen zijn dan lees ik dat wel.

Groeten,
Peter