Ik heb zitten spelen met een Rechthoek en een Ellips in Draw.
Menu Wijzigen levert:
Samenvoegen en Groeperen doen het zelfde: beide figuren krijgen een
gemeenschappelijk Kader en Focus.
Splitsen heft dat weer op.
Combineren zit niet in het Menu Wijzigen.
Mis ik wat?
Wat is dan het verschil tussen Samenvoegen en Groeperen?
Dick