Ik geloof dat ze het even weggegeven hebben voor eigenaars van Ipads uit een bepaalde periode. Maar nu moet je er echt weer voor betalen. Ook op je OSX machine. Dan is er nog de vraag of OSX "betere software" is dan Windows. Ik vind dat niet. Ik vind het allebei erg goede systemen. Er zijn ook geen slechte auto's meer. Die dingen bestaan niet meer gewoon. Ik geloof dat het beste besturingssysteem voor iemand in principe het besturingssysteem is waar hij aan gewend is. Maar als je graag opensource wilt, dan moet je niet bij Windows zijn of bij OSX.