Allen,

Inderdaad, "koptekst" en "voettekst" zijn ruimten buiten het actieve gebied
van een spreadsheet.
Hetzelfde begrip is voor "linker- en rechter-kolom", die heten "linker- en
rechter-marge" en en vallen ook buiten het spreadsheet.

Wij kunnen wel die extra gebieden vullen, maar niet via het spreadsheet
benaderen.

De "labels" voor kolommen en rijen staan normaliter in kolom 1 en rij 1.
Die kunnen wel door het spreadsheet gemanipuleerd worden.

Het begrip "Onderste rij" is zeer flexibel... Dat kan rij 20 zijn of rij
????, de fysieke hoogte van het spreadsheet.

Groeten,
Dick