Dag lezer,

Er wordt al enige tijd gewerkt aan een hogere snelheid (...). Da's goed, immers altijd moet alles sneller ;-)

De duur van de éérste start na installatie is daarbij een aandachtspunt.
Die eerste start word/werd gebruikt voor het registreren van extra componenten (zoals Help voor extensies - i.e. woordenlijsten).

Er is het nodige aan verbetering al merkbaar.

Nu werk ik eigenlijk niet op Windows maar heb in een VirtualBox met Windows 7 de release kandidaat 2 van 3.6.2 getest.
Zijn er anderen die daarmee ervaring hebben?

Ik had al 3.6.1 (rc2 = final) geïnstalleerd.
Na de installatie van 3.6.2 over die 3.6.1 duurt de eerste start bij mij een dikke minuut. Maar als ik het gebruikersprofiel in C:\Users\cono\AppData\Roaming\LibreOffice hernoem, en dus start met een vers profiel, duurt het nog maar 15 seconden. (Was een tijdje terug soms tegen de 2 minuten...) Ergo: het maken van een nieuw profiel gaat sneller dan het omzetten van dat van een oudere versie.

Zijn er anderen die dat ook zo ervaren?

Overigens is elke volgende start op Windows wel veeeel sneller geworden, nog maar een seconde of 4.

vr groet,

--
 - Cor
 - http://nl.libreoffice.org