Hej LeifJa, jeg forstår godt at du kan køre lidt træt i det - du gør og
har gjort et kæmpe arbejde gennem snart mange år, og ikke altid med ret
meget støtte.
Jeg har skrevet dine eksempler på programmer ind på siden - kom gerne
med flere!
Og faktisk producerede stavekontrolden allerede de nødvendige
udvidelser. Men Esben løste nogle af de problemer der var i den gamle
version i et efterbehandlingsscript. Jeg har som sagt ikke hørt fra
Esben meget længe. Jeg tror at vi har fået løst nogenlunde alle
problemer i den nye version så vores version nu er lige til at
installere. Den findes her:
https://www.stavekontrolden.dk/?dictionaries=1 id="-x-evo-selection-start-marker">Og til at lægge
op rundt omkring. Særligt er det vigtigt at vi får den op openoffice.org's side, for jeg kan se at
mange andre programmer henter derfra. Og den seneste version der er fra 2012!
Enig med languagetools. Har du fundet ud af hvordan det får fat i
ordklasse på ord? Jeg vil gøre hvad jeg kan for at få nogen med
grammatikinteresse - og måske særligt med interesse for fejltyper - til
at interessere sig for opgaven. Det ville måske være særlig smart for
nogen der arbejder med folk der har dansk som ancet- eller
fremmedsprog.
Jeppe