Fra: scootergrisen <scootergrisen@gmail.com>
Til: "dansk@dansk-gruppen.dk" <dansk@dansk-gruppen.dk>; stavekontrol@da.libreoffice.org
Sendt: 21:02 fredag den 28. september 2018
Emne: [da-stavekontrol] Vim bruger 11 år gammel ordbog

Gider jer der ved noget om ordbøger læse
https://github.com/vim/vim/issues/3128 hvor jeg skriver om at Vim ser ud
til at bruge en ordbog der blev opdateret for 11 år siden.

Så vi kan finde ud af hvordan Vim kan komme til at bruge den seneste
version.

Er det fordi filerne skal opdateres der hvor Vim henter dem fra eller
skal Vim hente dem et andet sted eller er det jer med stavekontrolden.dk
der skal opdatere filerne der hvor de ligger?

--