Hej alle,
Der ligger omkring 340 forslag i hjælpen. Jeg vil gætte på at det drejer
sig om mindst 5.000 ord.

Vi mangler nogen der gider bruge lidt tid på at behandle disse forslag, så
vi kan får bedre overblik over hvad vi mangler. Det vil også give et
overblik over hvor mange "alvorlige fejl" vi mangler at behandle. Det er
dem der står med tal på rød baggrund. Lige nu er der 280, men jeg tror der
ligger forslag til de fleste af dem.

De fleste af ændringerne er at der er blevet flyttet rundt på
XML-strukturen, og det er forholdsvis overskueligt at behandle.

Hvem melder sig?

/Leif