Hej Leif
Jeg tror der var en fejl i email-opsætningen. Jeg har rettet og lige bedt om en aktiveringsmail til mig selv - og den kom frem (uden fejlmeddelelse i loggen). Men sig evt. lige hvad du nøjagtig gjorde da du fik module not accessible.

Vi bør selvfølgelig skrive en boardadministrator-mail på siden. Jeg har tilladt mig at indsætte et sådant link øverst til højre i menuen der (og fjerne download libreoffice for at få det til at passe). Jeg har sat min e-mail på. Sig til hvis det skal være en andens/et andet sted.

Vil du eller skal jeg skrive til Mogens og sige tak for at gøre os opmærksom på problemet?
Mvh
Jeppe