Hej Leif, Keld et al.

Det vil være rigtig ærgerligt, såfremt du vælger at takke meget af.
Og Keld, det er dejligt, at du byder ind.
Jeg vil også gerne give mit bidrag, selvom jeg nok er den allernyeste i flokken.

Lad os skøjte ind midt på isen, og så finde energien igen ! Sammen ...

--
Med venlig hilsen/kind regards

René Lagoni Neukirch
Rytterager 108