Hej alle,

Der har netop været valg til MC (membership committee), som jeg har været medlem af den seneste periode, og hvor jeg var opstillet. Jeg har IKKE opnået tilstrækkeligt antal stemmer blandt medlemmerne til at fortsætte mit arbejde i MC, hvilket jeg naturligvis er meget skuffet over.

Jeg synes det er rigtig ærgerligt at så mange frivillige i Danmark ikke er medlemmer af TDF og derfor ikke har været stemmeberettiget, og jeg synes det er dobbeltærgerligt at vi ikke udnytter muligheden for at opnå international indflydelse når vi har muligheden.

Jeg oplever også at opbakningen internt i vores egen lille andegår er faldende, og jeg vil opfordre enhver på denne liste til at overveje hvilken vej I ønsker at gå. Der er arbejde der skal gøres, og jeg kan ikke overkomme at gøre det hele selv. Eksempelvis har vores forum været ikke-eksisterende i mere end et halvt år. Er det acceptabelt? Jeg synes det ikke.

Jeg vil henlede opmærksomheden på min mail fra 28. november 2013 som jeg desværre ikke har fået en eneste reaktion på: http://www.mail-archive.com/dansk@da.libreoffice.org/msg00591.html

Budskabet er: I kan ikke regne med at jeg fortsætter i evighed. Faktisk er jeg MEGET tæt på at smide håndklædet i ringen og give op.

Leif