Hej Leif og I andre
Jeg synes det er en rigtig god ide og håber der er nogen derude som kan gribe den. Jeg læste i øvrigt en god artikel med overvejelser over open source i offentlige systemer - her er et link: Why isn't all government software open source? <http://opensource.com/government/14/8/why-isnt-all-government-software-open-source>
Source: LXer Linux News - August 14th, 2014
Mvh
Jeppe