Hej Jan,
Husk lige at svare til listen og ikke direkte til mig ;-)

Jeg har fundet de pågældende strenge og rettet. Vil nogen godkende?

https://translations.documentfoundation.org/da/libo_ui/translate/sfx2/#filter=suggestions

https://translations.documentfoundation.org/da/libo_help/translate/shared/guide.po#unit=28610490

Hvis nogen finder tilsvarende fejl i oversættelsen, så send endelig besked
(til listen).

/Leif