Hej,
Jeg vil foreslå, at vi overvejer at tage imod KLID's tilbud.

Det vi har liggende på serveren nu er følgende:
Forum (PhpBB)
Dokumentation (gamle version 2.0-vejledninger)
Nyhedsbreve i PDF-format
Synonymer ( http://synonym.oooforum.dk/ )

 * Forum bør være til at overskue at flytte. Opsætte en ny server med
   PhpBB i nyeste version, tage en back-up af databasen og indlæse den
   på den nye server. Vi skal nok forberede en testkørsel. Der er nok
   lidt mindre bugs der skal rettes, blandt andet har vi skiftet et par
   ikoner ud.

 * Dokumentationen kan vi overveje at droppe, for der er ikke opdateret
   noget de seneste mange år. Hvad siger I andre?
 * Nyhedsbrevene er bare en masse pdf-filer. Jeg synes det er en god
   ide at de ligger i et "trusted" domæne. Alternativt kan jeg have dem
   liggende i Dropbox eller lignende.
 * Synonymerne ved jeg ikke rigtigt hvad vi skal gøre ved. Der er ikke
   nogen der arbejder på databasen, så i første omgang kan vi vel nøjes
   med at tage en back-up af databasen til senere brug?

Hvem kunne tænke sig at påtage sig ansvaret for at få sat en PhpBB-server op, samt foretage en test-migrering med data fra Esbens server?

/Leif