STOR respekt for jer, der lyst til og mulighed for at engagere jer så meget
som I gør. For mit vedkommende giver jeg gerne en respektabel hånd med
oversættelserne, men som jeg tidligere har skrevet tillader mine personlige
forhold (især stor og langvarig sygdom i den allernærmeste familie) ikke,
at jeg lægger mere tid i det.

God vind til os alle
Werner