Ja det ser jo ikke kønt ud. Hvilken version har du fundet det i? Jeg kan
ikke finde det i hjælpen til 4.0 eller 4.1, men det kan sagtens skyldes
mine middelmådige evner til at håndtere Pootle.

Retskrivningsordbogen kender ikke index - kun indeks - dog i matematik også
indices, men kun i flertal, og jeg synes ikke, at "et indeks, flere
indices" virker rigtigt. Jeg vil stemme for "indekser".

Vh
Ejnar