Hej alle,
Så blev vi færdige med oversættelsen. Hurra for det og tusind tak til alle
der har hjulpet.

Om et par dage vil jeg komme med et officielt forslag til L10n om at Pootle
fremover ikke må opgraderes i perioder med høj aktivitet. Jeg er rent ud
sagt pissed over at serveren blev opgraderet (igen) midt i vores mest
travle periode. Nå, men mere om det senere.

RC1 er ved at blive bygget nu, og når den kommer, mangler der kun to-tre
strenge med i alt 63 ord i den danske oversættelse. Så gælder det om at
teste vores oversættelser af i "virkeligheden". Jeg vender tilbage, når RC1
er klar.

Kreditering
Normalt praler vi ikke af, hvem der har bidraget til oversættelsen. Men jeg
har rigtig meget lyst til at skrive jeres navne i næste nyhedsbrev. I
fortjener at blive nævnt. Jeg vil dog kun nævne de af jer, som selv ønsker
det (jeg ved at ikke alle ønsker det).

De af jer som har bidraget (lidt eller meget), og som ønsker sit navn på
sådan en liste, bedes skrive en mail direkte til mig. Så ser vi hvor mange
der kommer. Kun hvis de fleste ønsker det, bliver det aktuelt.

Under alle omstændigheder står det jer frit for at skrive om jeres bidrag
på sociale medier, LinkedIn og CV'et.

Rigtig god sommer til jer alle.

Mvh.
Leif Lodahl