Hej alle,
En af strengene havde fået kommentaren "uklar".

https://translations.documentfoundation.org/da/libo_help/translate.html#filter=incomplete&unit=40268920

I aftes spurgte jeg på l10-listen (international lokalisering), og efter
ca. en times diskussion kom vi til enighed om en ny tekst.

Se mailtråden her:
http://listarchives.libreoffice.org/global/l10n/msg06149.html

Vi er blevet enige om, at når vi sidder og oversætter, og falder over
uhensigtsmæssige formuleringer, så skal vi melde det ind. Mange af
udviklerne er tyske, og så kan I se hvad problemet er. Vi skal simpelthen
være en del af QA-processen.

Her i DK kan vi hver i sær skrive direkte til L10n, men vi kan også vende
det på dansk-listen først.

Nå, men vi er ved at være i bund. Der er endnu en enkelt uklar streng, som
jeg lige skal have kigget på (hvis jeg når det).

Senere i dag bliver der trukket filer til RC1. Det kunne jo være sjovt at
få hele den danske version 100% inden det tidspunkt ;-)

Men som jeg har sagt tidligere: Det er rigtig godt gået. Tak for hjælpen.

Med venlig hilen
Leif Lodahl