Uha, Esben, den var fæl. Sådan skulle det nødig gå, men hvis vi kigger en
ekstra gang ved selv-godkendelse af trivialiteter går jeg ind for at
tillade det. Har I hvert fald tit haft lyst, når noget var helt oplagt ...
og en godkender kan i øvrigt også være "blind" når noget ser simpelt nok
ud, så risikoen er der i alle tilfælde.

Mvh Werner