Da det er ved at være nogen år siden jeg var aktiv oversætter, har jeg ikke helt fod på hvordan det
ser ud med at nå i mål til tiden.

Dog vil jeg lige smide dette link ind i diskussionen, selv om jeg godt vil give Leif ret i at det
kan være en fordel at man kan bringe noget trivielt i mål selv:

https://translations.launchpad.net/playonlinux/arietis/+pots/pol/da/689/+translate

/Esben