Hej Esben,
Tak for tilbagemeldingen,.

Du har naturligvis ret i at vi har forsømt "fællesskabet" og det er også mit ansvar. Jeg har koncentreret mig om det internationale arbejde og om at få oversættelsen til at køre på skinner. Jeg er ikke så god til det med at tiltrække nye og få dem til at hænge ved. Jeg har forsøgt at få Facebook op at køre og I er velkommen til også at bidrage der. Jeg har satset meget på nyhedsbrevet og jeg mener fortsat at det er et godt (omend noget gammeldags) medie.

Jeg vil meget gerne hvis vi kan fortsætte diskussionen: Hvordan gør vi det bedre i fremtiden?

/Leif