Jeg ved ikke rigtigt - jeg ser eksisterende dokumentation som et salgsargument - uafhængigt af, at langt de færreste faktisk åbner den. Jeg antager, at man som udgangspunkt også skal lave en lokal version af skærmbillederne også. Okay, jeg prøver Documentation-listen, og så ser jeg, om jeg kan rekruttere lidt assistance, så det er overkommeligt.

Alt godt,
Morten