Hej Jonas,
Velkommen :-)

Først skal du tilmelde dig postlisten, hvis du ikke allerede har gjort
det. Kig forbi https://da.libreoffice.org/kontakt-os/ hvis du er i tvivl.

Det første du skal vide er, at du ikke kommer ind i en særlig
velorganiseret gruppe. Du har selv stor indflydelse på hvad der sker og
hvad du skal og vil arbejde med. Jeg vil foreslå at du starter med at
skrive en lille introduktion af dig selv, så vi kan pejle dig hen hvor
der er arbejde der passer til din profil. Skriv lidt om hvem du er og
hvad du ellers går og laver (læs: hvilke kvalifikationer har du?)

Det vigtigste er at vi alle sammen kan hjælpes ad med at oversætte
brugergrænsefladen i LibreOffice og hjælpen. Du skal oprette dig som
bruger her https://translations.documentfoundation.org/da/ og så lige
give mig et ping (jeg skal give dig rettigheder). Du kan læse om hvordan
oversættelsen foregår her
http://wiki.documentfoundation.org/DA/LibreOffice .

Med hjertelige hilsner

Leif Lodahl