Hejsa

Jeg har ikke været aktiv i OpenOffice.org i mange år, men vil gerne bidrage
lidt igen, nu hvor LibreOffice er en realitet, og på den, efter min mening,
helt rette kurs :-)

Et sted jeg tænker, jeg kan hjælpe LibreOffice, er forummet. Jeg har anvendt
PhpBB i nogen og 7-8 år, og stod bl.a. bag det danske (phpBB) Ubuntu forum
på www.ubuntudanmark.dk/forum frem til 2009.

Jeg kan bl.a. hjælpe med:

   - at få opgraderet phpBB til version 3.x
   - få det integreret i Document Foundations design, så det ligner en del
   af siden
   - administrere sikkerhed og holde spambots væk fra siden
   - Tilføje "supportfunktionalitet" som Løst/Ikke-løst knapper
   - Tilføje RSS feed på tråde og indlæg
   - ... Og meget andet

Jeg kan se på hjemmesiden (http://da.libreoffice.org/tag-del-i-arbejdet/),
at der endnu ikke er taget stilling til, hvad der skal ske med forummet, men
jeg vil gerne hjælpe til, hvis/når der besluttes noget.

Med venlig hilsen
Martin Pihl