Ahoj Stando,
jaký překlad jsi nakonec zvolil? Dobrovolnice překládá release notes 7.1 https://wiki.documentfoundation.org/ReleaseNotes/7.1/cs <https://wiki.documentfoundation.org/ReleaseNotes/7.1/cs>, kde je to uvedeno <https://wiki.documentfoundation.org/ReleaseNotes/7.1/cs#New_Dialog:_Additions>. Také mě zajímá překlad "Outline folding mode <https://wiki.documentfoundation.org/ReleaseNotes/7.1/cs#Writer>". Díval jsem do Weblate a zatím to přeloženo není.
Díky
Zdeněk