2012/3/28 Leandro Regueiro <leandro.regueiro@gmail.com>:
2012/3/28 Anton Meixome <meixome@certima.net>:
2012/3/28 Leandro Regueiro <leandro.regueiro@gmail.com>:
2012/3/28 Cristina Uceda Camba <cristinaucedacamba@gmail.com>:
Boas a todos!

Estou coa tradución das cadeas que faltan na Axuda e teño unha dúbida nas
cadeas que conteñen: <item type="literal">dt</item>. Creo que non teño moi
claro se podo modificar ese "literal" que vai entre parénteses ou se forma
parte do código. Eu non o toquei, pero se é posible modificalo, fareino
agora mesmo.

Non estou moi ao tanto de que tipo de textos para traducir hai en
LibreOffice, pero a priori diria que iso ten toda a pinta de que non
se traduce.

Grazas!

Non se traduce. Pódese modificar pero nin se ve nin se recomenda tocarlle a iso.

De feito para min é unha queixa contra os desenvolvedores que os .pot
de tradución conteñan tantísimas etiquetas, sobre todo na Axuda.

Hai aberto algún bug sobre isto?

No Bugzilla de LibreOffice seguramente non pero non é o momento de
facelo tampouco.
O formato da Axuda vai cambiar radicalmente.

Están investigando un proceso que consiste en que tanto a axuda
empaquetada como a que está en liña sexan iguais e sustentables.
Para iso necesítase un proceso técnico de conversión do formato .po >
.xhp > wiki   e logo á inversa  para separar os traballos de enxeñaría
dos de localización.
Isto vén de lonxe, xa da versión 2.0 de OOo.org pero parece que agora
estase a traballar intensamente.

--
Correo a discuss+help@gl.libreoffice.org para saber como desubscribirse
O arquivo está dispoñible en http://listarchives.libreoffice.org/gl/discuss/

--
Antón Méixome - Galician Native Lang Coordination
Blog about Galician Office Suite