Merhaba,

Tekrar rahatsız ediyorum ama,

7 Kasım 2013 20:05 tarihinde Volkan Gezer <volkangezer@gmail.com> yazdı:
7 Kasım 2013 09:47 tarihinde Zeki Bildirici <zeki@ozgurlukicin.com> yazdı:

6 Kas 2013 23:45 tarihinde "Volkan Gezer" <volkangezer@gmail.com> yazdı:

Merhaba,
Merhaba

Henüz gözüme çarptı: http://tr.libreoffice.org/features/ sayfasındaki
Writer, Calc, vb. bağlantıları İngilizce sayfalara yönlendiriliyor.
Halbuki http://tr.libreoffice.org/features/calc vb. yazdığımızda
çevirisi tamamlanmış gibi (Ekran görüntüleri sanırım açılmıyor
sadece).

Diğer bir konu da Uzantılar sitesinden. Örneğin:
http://tr.libreoffice.org/features/extensions/ sayfasındaki çeviri
hatalarını nasıl düzeltebiliriz? Küçük yazım hataları bulunuyor (Örn.
büyüen). Yine parantezlerden önce boşluk bırakılmamış sanırım.

Bildirimler için teşekkürler. Sitemizi bu gibi konularda çekip çevirmek için
yardım etmeyi düşünür müsünüz? İngilizceniz de varsa harika olur doğrusu.

Şu anda zaten LibreOffice de dahil pek çok Açık Kaynak projesinde
çeviri yapıyorum ancak sitedeki düzeltmeleri yapmak da isterim. Tekrar
teşekkürler,

Web site çevirilerine nasıl katkıda bulunabilirim? Pootle'da sanırım
sadece uzantılar ve birkaç küçük sayfa çevirileri mevcut.

Diğer bir konu da Pootle'a girdiğimde herhangi bir işlemden sonra
Bilinmeyen Hata uyarısı alıyorum, acaba bu sunucudaki bir problemden
dolayı mıdır? Örneğin: Noktalama işareti uyarılarını düzeltmeye
çalıştığımda önerilerin kaydedildiğinden bile emin olamadım.

İyi çalışmalar,

Her alanda epey katkıcıya ihtiyacımız var.

Saygılarımla,
Zeki

En iyi dileklerimle,
Volkan Gezer