11-01-2013 22:12 tarihinde, Zeki Bildirici yazdı:
Merhaba,
Merhaba,

LibreOffice Bilgi e-posta hesabını kontrol ederken, bir şirket
yetkilisinin LibreOffice'i firmalarında ticari amaçlı kullanıp
kullanamayacağı sorusuna denk geldim. Doğrusu mutlu edici bir soruydu,

Fakat site üzerinden gelip e-posta adresini bulan bir kişinin bu
sorusuna neden cevap alamadığını araştırırken Lisans sayfamızın
olmadığını gördüm :) Ayrıca diğer bir çok olabilecek güzel sayfamız da
Lisans sayfasından başlayabilirim. Vaktim oldukça ilgilenirim. Diğer sayfaları da sırası başka üstlenen olmaz ise sırası geldikçe ele alabilirim. Daha önce de sana bahsettiğim gibi vaktim az. Yinede elimden geleni yaparım.
yok.

Aramızda web sitesinin içerik olarak bakımcılığını yapabilecek; içerik
girebilecek, mevcut içeriği iyileştirebilecek, sürüm özellikleri
sayfasını çevirebilecek güncelleyebilecek gönüllüler var mıdır :)

Kolaylıklar,
Zeki
İyi çalışmalar...

--