Merhaba Zeki,

Cabalarin ve emeklerin icin oncelikle tesekkur etmek isterim. Kendi
adima, surekli adim atmak ve destek vermek icin cabalasam da gunluk is
hayati yogunlasmami engelliyor. Yine de ilk firsatta sizler gibi
cabalayan arkadaslara destek olmaya calisacagim.

Deginmek istedigim asil konu da bu maddelerin icerikleri ya da akislari
belli bir cerceveye geldiginde LKD kanalini (lkd-uye@ vb.) daha etkin
kullanmak icin yardim edebilirim. LKD Idari Kurulu (YK + calisma
guruplarinin etkin isimleri) icinde LibreOffice'in ozel bir yer hep
vardir, bunu da belirtmek isterim. Hatta, benim hayallerimden biri de
"2014 LibreOffice konferansi icin Turkiye" idi ve hala canli. Bunu
saglamak icin LibreOffice Turkiye toplulugunun ve LKD'nin daha organize
ve duzenli hale gelmesi, ve 3-4 kisilik guclu bir organizasyon ekibinin
olusmasi beklenebilir. Bunun olmasi icin henuz erken, ama hayal kurmak
icin gec degil...

Saygilar
Volkan Evrin
LKD Genel Sekreteri