Tack för ditt svar!

Jo det kändes lite fel med engelska faktiskt.

Frågan är ju vart man ska vända sig för att nå "ansvariga"?
Kanske bättre att rapportera in en bugg direkt?

Det är ju minst sagt kontraproduktivt för en synskadad att behöva stänga av sitt hjälpmedel för att
kunna köra sin ordbehandling......

Mvh Lasse

Johnny Rosenberg <gurus.knugum@gmail.com> skrev: (15 augusti 2022 19:29:38 CEST)