Ska först bara säga att det går bra att skriva på svenska i denna grupp.
Det är det som är själva poängen med denna grupp. Eller mailinglista,
kanske det heter.
Vill du ha fler svar finns en på engelska också samt en Facebook-grupp på
engelska (kanske finns en Facebook-grupp på svenska också, men den har jag
missat i så fall).