Udda att du lyckades bifoga filen här. Bifogade filer brukar väl filtreras
bort från listan, eller så gäller det bara den engelska listan.
Hur som helst, så heter den bifogade filen .xls- på slutet. När jag ändrade
till .xls kunde jag öppna den utan problem i LibreOffice Calc 5.2.7.2.
Apache OpenOffice är nog ingen större idé att testa i sådana här fall.
LibreOffice har vad jag förstått kommit betydligt längre när det gäller
kompatibilitet med dumformat som Excel och så vidare, så funkar det inte i
LibreOffice brukar det inte funka i Apache OpenOffice heller, men det kan
ju hända att det finns enstaka undantag. Men som sagt, jag kunde öppna den
efter att ha tagit bort minustecknet från filändelsen.

Sedan kan man ju fråga sig om det är en god idé att bifoga inloggning och
lösenord i en relativt öppen maillista, men det är väl upp till var och en.
Det är väl kanske inte så jättemånga som är medlemmar på denna lista heller
kanske, så det kanske inte är så farligt i just detta fall.