Hej Bertil

Det verkar ha blivit något missförstånd någonstans. Du har skickat ett meddelande till en användardriven e-postlista för hjälp angående kontorsprogrammet LibreOffice. Då det är en e-postlista så kan du välja att sluta prenumerera på meddelanden
från listan genom att skicka ett meddelande till:

Du kommer därefter få information om hur du avslutar din prenumeration av denna e-postlista.

Vad jag kan se så har du skickat tre meddelanden till denna lista från vilka det framgår att du har problem att komma åt några filer. Du skriver även något om Ownit, och att något ska ingå i din dataanslutning? Så jag får väl anta att det är bredbandsleverantören Ownit vi pratar om och i så fall får jag anta att de har haft någon typ av lagring på webben där du inte längre kommer åt dina filer. Om så är fallet så har supportpersonen på Ownit troligen missförstått dig. LibreOffice är kort och gott ett kontorsprogram med vilket du kan redigera textfiler, kalkyler, presentationer m.m.. Är det så att du har problem att öppna filer som du har på din dator så kan du förstås prova att ladda ner LibreOffice och se om programmet kan öppna/redigera dina filer.
Du kan ladda ner programmet från:
http://sv.libreoffice.org/ladda-ner-libreoffice/?type=win-x86&version=4.4.6&lang=sv

Allt detta är förstås spekulationer då allt jag kan se är dessa tre meddelanden:
http://listarchives.libreoffice.org/sv/users/msg00345.html
http://listarchives.libreoffice.org/sv/users/msg00346.html
http://listarchives.libreoffice.org/sv/users/msg00347.html

Jag kan förstås ha missförstått ditt problem helt och hållet. Men i så fall får du nog förklara mer ingående vad som hänt. Förslagsvis gör du detta till mig direkt då det hela inte verkar ha något att göra med
hjälp om LibreOffice som program.

Och jag sade i början om du inte längre vill ha meddelanden från listan måste du själv avregistrera dig.

Med vänlig hälsning
Niklas Johansson