Oj & suck!
Kan det vara någon form av "UAC" (User Account Control) problem?

Undra hur man löser detta? (Någon som gjort det?)
Jag har hittat några alternativ (men inte testat dessa på LO)

Förslag 1.
http://cybernetnews.com/helpful-tip-disable-uac-prompt-for-an-application/
Detta alternativ kräver att "Microsoft Application Compatibility Toolkit" installeras. tex. http://api.viglink.com/api/click?format=go&jsonp=vglnk_14187623595707&key=d54c91ab3d333fa2826d943a310badba&libId=0f83b076-41fe-476e-a124-cf8dff4dd6ae&loc=http%3A%2F%2Fcybernetnews.com%2Fhelpful-tip-disable-uac-prompt-for-an-application%2F&v=1&out=http%3A%2F%2Fwww.microsoft.com%2Fdownloads%2Fdetails.aspx%3FFamilyId%3D24DA89E9-B581-47B0-B45E-492DD6DA2971%26displaylang%3Den&title=Helpful%20Tip%3A%20Disable%20UAC%20Prompt%20for%20an%20Application&txt=Download

Har inte fått koll vilken version som borde fungera på ett svenskt, windows 7 pro, 64-bit.
(Någon som testat? Verkar inte vara svårt att följa instruktionerna)

Förslag 2.
http://www.7tutorials.com/use-task-scheduler-launch-programs-without-uac-prompts
Detta alternativ har fungerat bra om man vill att en applikation ska köras i administratörsläge och vill slippa UAC-frågan. Vet inte hur det skulle fungera att starta LibreOffice med denna metod.

Kan dessa tips lösa LO - UAC-problem? (om LO har UAC-problem)

//Jan