Här är några exempel på förkortningar som ofta förekommer men som jag inte
såg i din lista:

ö.h. (som i m ö.h., "meter över havet")
d.y. (den yngre)
d.ä. (den äldre)
fig. (figur)
f.v.t. (före vår tideräkning)
fil.kand.
fil.lic.
jur.kand.
ss. (sidorna, bör egentligen skrivas s.)
omkr.
t.f. (tillförordnad, bör egentligen skrivas tf.)
gr. (grekiska)

Antalet konkordanser för dessa (och för några andra som är mer tveksamma) i
en korpus som omfattar ett par miljarder ord:

anf. 73
Bros. 18
civ.ing. 35
D.C. 1880
d.y. 1866
d.ä. 1891
Eftr. 13
feb. 133
fig. 172
Fig. 706
Fil.kand. 14
fil.kand. 264
fil.lic. 130
Fil.lic. 20
fil.mag. 170
Fil.mag. 28
f.v.t. 361
Gr. 25
gr. 404
HK. 107
hk. 509
Jur. 22
jur. 419
Jur.kand. 12
jur.kand. 141
med. 11
med.kand. 10
med.lic. 28
omkr. 400
Prop. 123
prop. 303
ss. 708
Stud. 15
stud. 42
teol. 181
T.f. 18
T.F. 23
t.f. 478
tor. 24
v.t. 123
V.T. 13
åtm. 18
ö.h. 2134

Här är några andra vanligt förekommande förkortningar som
stavningskontrollen inte godkänner (många, men inte alla, är felaktiga):

iaf. 89278
pga. 11048
bla. 4557
ngt. 4314