Dobry den

Mal by som par otazok ohladne prace s Calc v Libre Office 7.0.6.2 (x64)

1. Hypertextovy odkaz - okno. (vid prilozeny subor - Hypertextovy odkaz -
okno) - kedysi sa otvaralo pekne velke a teraz po aktualizacii sa mi otvori
taketo miniaturne a ked chcem editovat cestu, tak ho musim zakzadym
rozsirovat.

2. Hlavna otazka - "spolupraca" medzi ods a xlsx - Hypertextove odkazy na
harky v jednom zosite.
Ked vytvorim v zosite na Harku 1,  Hyp. odkazy na harky 2, 3, 4,.... ci uz
textove, alebo tlacitkove - tak mi to funguje v LO - OK. Tak isto hyp. odkaz
na iny subor alebo priecinok v LO - vsetko funguje.
Problem je migracia do excelu - skusal som subor ulozit z LO do formatu xlsx
- vid priloha - Pokus 1 xlsx. Vysledok - zmizli tlacitkove Hyp odkazy,
textove hyp. odkazy v LO funguju.
No ked otvorim v excely subor Pokus 1 xlsx, alebo aj Pokus 1.ods tak mi to
vyhadzuje hlasku vid prilozeny subor  .  prt excel.
Cize Hyp. odkaz medzi harkami v jednom zosite vytvoreny v LO neviem nijako
dostat aby bol funkcny aj v excely. Paradoxne, odkazy na ine subory, alebo
priecinky vytvorene v LO v Excely funguju bez problemov.

Ak niekto vie poradit, vopred dik.

Ph