Bună,

ieri a apărut libreoffice 4.0.1 după cum puteți citi pe libreoffice.ro.
Când a apărut LibreOffice 4.0 am încercat să contactez și presa IT, dar nu am avut prea mare succes. Cei de la Chip la apariția lui 3.6.4 (prima ediție complet tradusă) au promis că pun o știre, dar nu au făcuto, la 4.0 nu mi-au răspuns. LibreOffice 4.0.1 este și mai important din acest punct de vedere, fiindcă este prima ediție recomandat pentru utilizare personală (în cazul lui libreoffice edițiile x.x.0 sunt recomandate pentru testare de public, cele x.x.1 pentru utilizare personală și de la x.x.2 sau mai bine x.x.3 de utilizare globală, în productivitate).

Dacă cineva are relații în presa IT din România ar putea încerca popularizarea lui. Oricare articol și poză de pe libreoffice.ro se poate prelua, singura restricție este că trebuie să existe o referință către libreoffice.ro sau libreoffice.org (dar nu ne supărăm nici dacă nu o pun). În presa maghiară din țară a apărut pe cele mai importante portale de ștri: transindex.ro, erdely.ma și szabadsag.ro, cu un număr de vizitatori zilnic 50.000+.

--
Ákos