*L*ibre*O*ffice

On 01/19/2012 02:51 PM, oprea.luci@gmail.com wrote:
LO?

Lucian,

----------------
Lucian Oprea
Phone: 0745592602

On 19.01.2012 14:00, Nagy Ákos wrote:
2. Inca nu a aparut nimic in legatura cu forum si nici la discutii nu am vazut nimic, dar probabil se lucreaza la un forum

3. Am creat situl, in cateva minute, ore va functiona blog.libreoffice.ro, datele de access deja le-ai primit.
Ai drepturi de admin, deci poti si tu adauga alti utilizatori.

Dupa mine listele sunt bine asa cum sunt:
suport@ro.libreoffice.org
- ar trebui sa fie o lista unde se discut probleme legate de LO

users@ro.libreoffice.org
- o lista generala de discutii pt. utilizatori LO

announce@ro.libreoffice.org
- o lista de anunturi LO, daca apare o versiune noua de LO sau sa intamplat ceva nou in comunitata romana, etc, atunci pe aceasta lista ar trebui sa apara stirea, aici probabil se vor inscrie persoane care sunt interesati de noutati, ca presa, situri de stiri IT, sau presoane care nu sunt interesati de discutii in general, doar de noutati.