WITAJCIE !
ZAZNACZAM, ŻE DOTOWAŁEM LIBREOFFICE
WYSŁAŁEM NA ADRES download@libreoffice.org Pytanie niby tylko po angielsku, ale to alarm dla
fundacji o wygryzieniu jej z rynku biuro office - pakietów biurowych. Wyjaśnienie problemu jest dla
mnie trudne nawet po polsku, ale załączę na końcu informację po angielsku. Najpierw po polsku. Z
niewiadomych przyczyn (może złośliwych hakerów najętych przez konkurencję) zaczął mi się wyświetlać
dokument obustronnie - czyli strony przeskakują meandrem - na początku udało mi się to zlikwidować
instalując program Libreoffice od nowa - teraz jest to już nie możliwe - wraca do nabytych ustawień
i nie potrafię zresetować do standardowych. Korzystania z takiego ustawienia meandrem odechciało mi
się szybko i zacząłem używać innego pakietu biurowego - który dawniej pobrałem dla możliwości
pisania po angielsku - nic z tego nie wyszło, ale mam pakiet biurowy w którym da się pisać - co dla
mnie jest podstawą użytkowania pakietu.
proszę o podanie ustawień które przywrócą możliwość dla mnie w ogóle z Libreoffice - więc może i
dla innych użytkowników. Podejrzewam, że jest to spowodowane wrogim działaniem informatyków
konkurencji i trzeba zgłosić do biura do walki z cyberprzestępczością - jeśli Fundacja chce istnieć
- można zbadać, czy ilość pobrań pakietu Libreoffice zmalała.
MOJA PRÓBA ALARMU PO ANGIELSKU:
SEND TO PROPER YOUR AUTHORITY OR TO CYBER BATTEL POLICE SCHLACHT ALARMA  - BATTEL ALARM TO YOUR
FUNDATION !I MUST CLEAR - VERY GOOD HARD (BY HEART)  KNOW TO CAN USE LIBRE OFFICE WRITER CORRECTLY
HOW PAGES HAVE IN ONE LINE (NORMAL - HABITUAL WARIANT SIMILAR TO ONLY ONE SIDE DOCUMENT) USED IN
ALL WRITERS EDITORS NOT FOR GENIUS.
FROM THIS REASON (THIS NOT KNOWLEDGE I FROM PERHAPCE ONE YEAR I MUST USE OTHER BIURO OFFICE
ALTHOUGH I PAY DONATION TO YOU. THINK YOU - IT IS STUPIDITY PAY FOR YOU DONATION.BOGDAN PERZYNA

ALARM BYŁ WYSŁANY ZE STRONYYahoo.com bogdan.perzyna@yahoo.com - a dotacje przeprowadzałem dla
adresu z Interia.pl perzyna.bogdan@interia.pl  Z trudem znalazłem kontakt jakikolwiek z Libreoffice
- jakiś dla alarmów o cyberprzestępczości wobec Libreoffice powinien być. Rozumiem, że przestępstwo
powinno zgłosić Libreoffice Foundation.MAM TEN INNY PAKIET OFFICE I WORDPADA I MOGŁEM NIE ZADAWAĆ
SOBIE TRUDU - TAKICH RZECZY JAK ZADANIE SOBIE TRUDU PODANIE TEJ INFORMACJI PO PRZEJŚCIU ŚCIEŻKI
STRATY ZDROWIA LIBREOFFICE NIE ROBI SIĘ CHYBA NAWET ZE WZGLĘDÓW RELIGIJNYCH NIE TYLKO Z PASJI
KOMPUTEROWEJ, ALE JUŻ PRZESZEDŁEM TĄ ŚCIEŻKĘ STRATY ZDROWIA LIBREOFFICE I WYŚLĘ - NAJPIERW WYSŁAŁEM
Z INTERII BY UNIKNĄĆ ŚCIEŻKI STRATY ZDROWIA LIBREOFFICE