Re: [pl-users] Problem z Office Impress po przymusowej aktualizacji windows 10

hej

A która wersja LO?

teraz najnowsza to 6 coś tam, na grupie nie można przesłać obrazów

nie mam Windowsów więc z tym nie pomogę

sprawdzałeś w menu widok >toolbar layout?
lub menu widok > paski narzędzi?

lub spróbuj zainstalować najnowszą wersję

pzd

przemek