Jeśli chodzi o zrzut ekranu, nic do mnie nie dotarło, proszę wysłać go bezpośrednio na mój adres e-mail (a przy odpowiedzi na ten mail bardzo proszę o umieszczenie w polu "Kopia" adresu users@pl.libreoffice.org, by inni użytkownicy - ewentualnie - mogli odnieść się do problemu : - ) ).

Rzeczywiście, po sprawdzeniu stwierdzam, że:
1) W najnowszej wersji 5.1.2.2 błąd _występuje_,
2) _błędu nie ma_ w starszej wersji 5.0.5.2 (również dostępnej do pobrania na stronie LibreOffice).

Ja konta na Bugzilli nie posiadam, być może ktoś z pozostałych użytkowników pomoże *zgłosić **ten problem*.

Jednak, jeśli jest pan bardziej zainteresowany, może pan *osobiście *zgłosić ten błąd na stronie Bugzilli (po angielsku; trzeba się zarejestrować): https://bugs.documentfoundation.org/enter_bug.cgi?product=LibreOffice;bug_status=UNCONFIRMED;version=?

Więcej informacji (po angielsku): https://wiki.documentfoundation.org/QA/BugReport

Pozdrawiam,
Michał Bodziony