Re: [nl-users] odt docx odp pptx

Dag allen,

Wederom mail ik jullie omdat Impress vreemde dingen doet.
Ik kreeg van een collega haar pptx om mijn stukken tekst en dia's toe te
voegen. Nu bleek dat de achtergrond op de voorgrond kwam en de tekst achter
- dus onleesbaar. Mijn collega moest het weer aanpassen onder Powerpoint.

Verder zie ik bij het openen (ook na een update) alleen een dia die ik kan
bewerken - bij F5 zijn alle dia's te zien. Bij Beeld>Overzicht zijn de
dia's rechts kleine iconen die ik niet kan openen en dus niet kan bewerken;
nu bewerk ik ze via een omweg Beeld>Diasorteerder. De andere submenu's
onder Beeld geven geen mogelijkheid om te bewerken.
De dia's zijn in pptx en beter is om odp te gebruiken. Echter, ik ontvang
de pptx van collega's. Bovendien bij een nieuwe pptx onder odp zie ik ook
maar een dia.

Alvast bedankt en hartelijke groet,

Roberto